I Warsztat z budowy strategii marki

2016-12-04 I Warsztat z budowy strategii marki

I dwudniowy warsztat w ramach projektu z zakresu „Budowa strategii marki i przewagi konkurencyjnej pozycji na rynkach zagranicznych” został zrealizowany w dniach 29-30 listopada 2016 r. w siedzibie Klastra "Zrównoważona infrastruktura" w Kokotowie 741, przy ul. Brzozowy Zagajnik.

W warsztacie udział wzięło 15 uczestników Klastra "Zrównoważona Infrastruktura" - przedstawiciele i przedstawicielki przedsiębiorców MMSP z województwa małopolskiego.

Prowadzący warsztat: eksperci - Pan Łukasz Skotnicki, Pani Justyna Zajączkowska

Program Warsztatu:

I dzień:

9:00 – 9:45 Rejestracja uczestników

9:45 – 11:15 „Wprowadzenie / Wejście na rynki zagraniczne - co sprzyja ekspansji marki poza lokalny rynek"

11:15 – 11:30 Przerwa kawowa

11:30 – 13:00 „Zrozumieć klienta - analiza i opis grupy docelowej”

13:00 – 13.45 Przerwa obiadowa

13:45 – 15:15 "Marka - analiza, pozycjonowanie, strategia, wizerunek"

15:15 – 15:30 Przerwa kawowa

15.30 – 17:00 "Z kim konkurujemy - analiza kategorii i konkurencji. Przewaga konkurencyjna"

II dzień:

9:00 – 9:45 Przerwa kawowa (poczęstunek)

9:45 – 11:15 "Strategia marki na rynkach zagranicznych (case study)” - Łukasz Skotnicki, Justyna Zajączkowska

11:15 – 11:30 Przerwa kawowa

11:30 – 13:00 "Opis i analiza grupy docelowej oraz konkurencji (case study)”

13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa

13:45 – 15:15 "Marka – obietnica, osobowość (caste study)"

15:15 – 15:30 Przerwa kawowa

15.30 – 17:00 "Marka – pozycjonowanie (caste study)"

Uczestnicy warsztatu otrzymali od ekspertów: Pana Łukasza Skotnickiego i Pani Justyny Zajączkowskiej wiele cennych wskazówek jak skutecznie tworzyć strategię marki i budować przewagę konkurencyjną pozycji swojej firmy na rynkach zagranicznych podczas omawiania case study.

Tematyka warsztatu cieszyła się dużym zainteresowaniem uczestników/czek, co przełożyło się na dużą aktywność podczas omawiania case study oraz ćwiczeń praktycznych.