Energia zrównoważona

  • PV Energia Polska

    Marka rozwija swoje kompetencje w energii odnawialnej, wykorzystując światową koniunkturę na tego typu projekty. Realizuje instalacje fotowoltaicznych dla klientów sektora biznesu i osób prywatnych, oferując również pośrednictwo w pozyskiwaniu finansowania publicznego. PV Energia Polska to najsilniejsza z marek w RIS "Energia Zrównoważona"

  • Eksploterm

    Eksploterm oferuje szeroki zakres usług, specjalizując się w kompleksowych wdrożeniach rozwiązań energetycznych, zarządzaniu projektami oraz optymalizacji procesów energetycznych. Realizuje dostawy, usługi, roboty budowlane w branży energetycznej i sanitarnej. Firma posiada w swych szeregach ludzi z dużym doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami. Strategicznym celem jest budowa długotrwałych i stabilnych relacji z partnerami biznesowymi, opartych na zaufaniu dla osiągnięcia wspólnego sukcesu.

  • TT Plast

    TT Plast jest jednym z wiodących producentów rur osłonowych w Polsce. Produkty wykorzystywane są głównie w elektrycznym i energetycznym. Marka jest przyjazna środowisku. Stosowane technologie gwarantują niemal całkowitą redukcję zanieczyszczeń. Tak proces produkcji jak i wyroby finalne są ekologiczne, a niekorzystny wpływ na środowisko naturalne minimalizowany. TT Plast chlubi się wykwalifikowaną i zmotywowaną kadrą pracowników.

  • Kołton

    Marka przeszła ewolucję od prostego zakładu ślusarskiego w 1979 do rozbudowanej i zmodernizowanej produkcji kotłów na paliwa stałe w latach 90. Marka już dziś skupia się na wdrażaniu ekologicznych rozwiązań do ogrzewania centralnego. Posiada certyfikaty bezpieczeństwa ekologicznego i dostosowuje się do surowych regulacji unijnych (dyrektywa Ecodesign wchodząca w 2020 roku).

  • Mo-Bruk

    Początki działalności sięgają lat 80., a od 1996 marka buduje swoją pozycję w niezwykle przyszłościowej branży zarządzania i zagospodarowywania odpadów (składowania, utylizacja, recykling, w tym tzw. niebezpiecznych). Sprawnie zabiega i wykorzystuje dotacje unijne. Notowana na rynku New Connect od 2010 roku. Jest w pewnym sensie rozpoznawalna na poziomie regionalnym, choć ma przestrzeń do wzrostu (także jeżeli chodzi o życzliwe publiciry).

  • Energy Solutions

    Marka zapewnia inwestorom przemysłowym i budowlanym obsługę innowacyjnych inwestycji proekologicznych w skali całego kraju. Stara się łączyć efektywność energetyczną z możliwościami odnawiania energii. Działa w systemie „zaprojektuj i buduj”. Mimo posiadania pewnej rozpoznawalności w oczach Małopolan, wyzwaniem dla marki będzie zwiększenie pozytywnej obecności w mediach.

  • Womar

    Historia marki zaczyna się w roku 1990 od montażu oszczędnych i ekologicznych urządzeń cieplnych. Obecnie specjalizuje się w nowoczesnych systemach klimatyzacji, a także systemach solarnych. Kompleksowo realizuje poważne inwestycje w obiektach użyteczności publicznej. Marka ma relatywnie wysoki Indeks Siły i Potencjału i bardzo korzystnie prezentuje się w sieci (echo mediowe 64%)

  • Solgen

    Marka projektowo-wykonawcza, zajmująca się instalacjami odnawialnych źródeł energii, w szczególności w zakresie fotowoltaiki. Działa na terenie całej Polski, realizując inwestycje pod klucz: od projektu po wykonanie. Marka jest aktywna w stowarzyszeniach branżowych oraz w sieci, stara się również edukować swoich odbiorców, propagując systemy fotowoltaiczne w Polsce.

  • CES

    „CES” powstał w 1992 roku w Krakowie, jako pionier w instalacjach energoelektronicznych. Obecnie marka silnie osadzona jest w nurcie oszczędności energetycznej i energii odnawialnej. Za swoją misję uznaje: oferowanie najkorzystniejszych rozwiązań w zakresie oszczędzania energii; wspieranie inicjatyw służących ochronie bogactw naturalnych oraz promocję rozwiązań opierających się na wykorzystaniu zasobów odnawialnych.

  • Łęgprzem

    Marka narodziła się w 1989 r. w wyniku zmian organizacyjnych PBEiP Energoprzem w Krakowie, mającego renomę wśród największych przedsiębiorstw budownictwa energetycznego w kraju. Obecnie prowadzi kompleksową realizację i obsługę inwestycji budowlanych, m.in. również w zakresie energetyki. Ma silną pozycję regionalną.

  • Janex

    Marka funkcjonuje od 1990 roku. Oferuje kompleksowe wykonawstwo robót montażowych i instalacyjnych, a także bezpośrednią sprzedaż domów i mieszkań (ponad 200 zrealizowanych projektów) spełniających kryteria energooszczędności. Marka aktywnie zabiega o umocnienie pozycji na rynkach zagranicznych, m.in w Czechach, gdzie posiada swój oddział, Francji i Republice Południowej Afryki.

  • Klima Tel

    Marka działa na rynku od 1996 r. Specjalizuje się w zakresie wykonywania instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych. Jej wyróżnikiem jest oferowanie kompleksowych systemów oraz ich serwis. Marka rozwija swoja działalność na całą Polskę, choć jest znana przede wszystkim w regionie Małopolski.

  • Enwos

    Marka z branży energetyki cieplnej i gospodarki wodno-ściekowej, która od chwili powstania w 1991 roku stopniowo rozszerza swój zasięg i skalę działania: od obsługi jednego przedsiębiorstwa, przez usługi dla jednego miasta, aż po projekty i dostarczanie multi-energii na terenie całego kraju (po uwolnieniu rynku energetyki). Marka chlubi się przestrzeganiem wyśrubowanych norm ekologicznych w realizowanych przez siebie inwestycjach.

  • Sat-Eco

    Marka, wykorzystując nowoczesne technologie oraz innowacyjne metod pracy, przeprowadza kompleksowe prace na rzecz ochrony środowiska z naciskiem na czystość powietrza, m.in. neutralizację zapachów, odpylanie gazów, bezpyłowy załadunek. W ofercie produktowej ma zarówno wyroby własne, jak i pochodzące z importu.

  • Deltafan

    Marka założona w 1995 roku, stale rozszerzająca swoją ofertę i dystrybucję w zakresie wentylacji, ogrzewania, a także osuszania i schładzania powietrza. Realizuje i serwisuje projekty dla największych klientów o zasięgu ogólnopolskim, jak również dla mniejszych odbiorców działających w środowisku lokalnym.

  • Caldo

    Ekspert w zakresie izolacji cieplnej, technicznej i akustycznej, a także zabezpieczeń przeciwpożarowych. Działa od 1993 roku. Doceniając wagę brandingu, właściciele marki stworzyli jej oryginalną wykładnię: Caldo-Ideę, w której kładą nacisk m.in. na rzetelność i profesjonalizm wykonawstwa. Jest rozpoznawalna, choć jeszcze niezbyt szeroko, 1 wśród mieszkańców Małopolski i dostrzegana przez media (echo mediowe: 16%)