Technologie informacyjne i komunikacyjne

  • H4B

    Marka specjalizuje się w nowych technologiach, jej oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm - w tym MŚP. Dostarcza zarówno sprzęt, jak i usługi IT - w tym charakterze outsourcingu. Jest jedną z wielu podobnych firm w Małopolsce, co postawi przed nią wyzwanie związane z koniecznością znalezienia własnego pozycjonowania.

  • Gotoma

    Marka obecna na rynku od 2012, dostarczająca systemów analityki i procesów biznesowych , w szczególności dla rozwojowej branży e-commerce. Powstała na terenie prężnie rozwijającego się regionu nowosądeckiego, a jej bazę kliencką stanowią m.in firmy z Małopolski i Podkarpacia.

  • Enova

    enova365 to nazwa specjalistycznego oprogramowania informatycznego dla firm, tworzonego przez ekspertów z dziedzin zarządzania, księgowości, handlu oraz kadr. Wedle informacji firmowej, korzysta z niego ponad 10 tys. klientów w całej Polsce. Marka działa od 2002 roku; widzi swoją przyszłość w ewolucji od dostarczania rozwiązań IT w stronę doradztwa biznesowego.

  • Mobile Experts

    Marka stawia na technologie mobilne, doradzając i wspierając firmy m.in w zakresie marketingu mobilnego, uznawanego za przyszłość tej branży (np. advergaming, czyli tworzenie gier na urządzenia mobilne, które służą promocji marki czy mobilny marketing wirusowy). Wdraża systemy obsługi klienta i aplikacje mobilne współpracujące z firmowymi mechanizmami Customer Relationship Marketing.

  • Brainly.pl

    Edukacyjny serwis społecznościowy typu peer-to-peer learning, któremu przyświeca zasada: „No one knows everything, but everyone knows something”. Uczniowie z całego świata spotykają się tutaj, aby pomagać w rozwiązywaniu zadań lub skorzystać ze gromadzonego zasobu wiedzy. Marka rozwija się na rynku międzynarodowym przez akwizycję (serwis Bask). Chlubi się 100 milionami unikalnych użytkowników z ponad 35 krajów. Została dostrzeżona przez media ogólnopolskie.

  • Estimote Polska

    Estimote Polska to marka teleinformatyczna, która była światowym pionierem w wykorzystaniu technologii beaconowej. Znajduje ona coraz szersze zastosowanie w precyzyjnej lokalizacji, nawigacji, a także marketingu (emisja informacji o produktach). Pracuje dla zaawansowanych klientów biznesowych, dlatego nie jest znana szerszej publiczności. Jednak zdaniem niektórych ekspertów zasługuje już teraz na miano marki o znaczeniu światowym.

  • ASTOR

    ASTOR od 30 lat dostarcza komponenty automatyki przemysłowej, robotyki, systemy IT oraz wiedzę biznesową i techniczną. Jest silną marką o wysokim potencjale rozwojowym. Cieszy się również pozytywnym zainteresowaniem mediów (echo mediowe na poziomie 45%). Systematycznie buduje swoją markę oraz ekspercki wizerunek; wykorzystuje różnorodne narzędzia marketingowe, promocyjne i CSRowe.

  • Unima 2000

    Unima 2000 działa w branży zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych dla firm. To jedna z najbardziej znanych marek w małopolskiej branży „Technologie Informacyjne i Komunikacyjne”. Odznacza się wysokim indeksem Siły i Potencjału marki, przede wszystkim dzięki swojej renomie. Unima 2000 jest notowana na giełdzie, ma dalekosiężne plany rozwojowe, które zamierza zrealizować zarówno w oparciu o środki własne, jak i unijne.

  • hotspot.krakow.pl

    hotspot.krakow.pl działa od 1966, stanowiąc część prężnego krakowskiego środowiska ICT. Rozwija się w 2 kierunkach: dostępu do Internetu oraz wideomonitoringu. Sprawnie wykorzystuje fundusze Unii Europejskiej. Zabezpiecza przestrzenie publiczne, w tym osiedla mieszkaniowych, wykazując kompetencje zarówno w zakresie wysokiej technologii, jak i bezpieczeństwa (zdecydowanie branża z przyszłością).

  • M.A.D. Engineers

    Marka z pogranicza branży informatycznej i budowlanej. Specjalizuje się w tzw. technologii BIM, która usprawnia proces inwestycyjny, poprzez tworzenie trójwymiarowych modeli wznoszonych obiektów. Działa w klastrze innowacyjnych MŚP. Założyciele firmy, jak sami o sobie mówią, to „wspólna pasja i dość nietypowa mieszanka osobowości”, które są jednak wsparte doświadczeniem z najbardziej zaawansowanych rynków (m.in. St. Zjednoczone i Kanada).

  • Bt Electronics

    Marka powstała w 1995 roku, chlubi się rozwijaniem rodzimej myśli technicznej. Zaczynała od oprogramowania komputerowego, by obecnie skupić się na inteligentnym zarządzaniu i zabezpieczaniu budynków. Powołała do życia osobną markę produktową SAIK (identyfikacja i depozytory kluczy, oprogramowanie sterujące). Bt Electronics ma znaczne ambicje: chce być najlepsza w swojej dziedzinie w Europie.

  • Kontakt.io

    Marka o unikalnych kompetencjach, powołana w 2013 roku, aby pomagać ludziom z upośledzeniem wzroku poruszać się po miejscach publicznych i „doświadczać przeżyć kulturalnych” w takim samym stopniu jak inni. Przyznaje sobie miano jednej z wiodących światowych marek w dziedzinie Internetu rzeczy oraz tzw. technologii bliskości (proximity), która wykorzystuje beacony mierzące i sygnalizujące dystanse między obiektami. Otworzyła biura m.in. w Nowym Jorku i Pekinie.

  • Adrem Software

    Marka definiuje swoją specjalizację jako „inteligentne monitorowanie dla nowoczesnego IT”. Działa od 1998 roku. Stworzyła ją grupa inżynierów, którzy przedstawiają się jako pasjonaci technologii sieciowych, a za swoją misję uznają dostarczanie systemów „dostępnych dla mniejszych firm i prostych do wdrożenia dla dużych”. Według informacji pochodzących z firmy, z modułów jej oprogramowania korzysta branża przemysłowa i instytucje na całym świecie.

  • J-Labs

    Marka technologiczna, która od 2008 roku działa w modelu outsourcingowym, zapewniając zespoły deweloperskie lub pojedynczych inżynierów do wyspecjalizowanych projektów IT. Intensywnie inwestuje w szkolenia pracowników. Ma ambicje, by planować rozwój firmy w dłuższej perspektywie i budować długotrwałe relacje z klientami.

  • Elte GPS

    Elte GPS przedstawia się jako lider i prekursorem w produkcji i wdrażaniu systemów monitorowania i zarządzania flotami firmowymi w oparciu o technologie GPS i GSM/GPRS. Posiada autoryzowaną sieć serwisową w całej Polsce. Korzyści oferowane przez markę obejmują m.in. optymalizację posiadanych zasobów, usprawnienie logistyki i redukcję kosztów firmowych.

  • Hor.Net Polska

    Marka obecna na rynku od 1998, operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do sieci i transmisji danych. Wśród klientów znajdują się m.in. duże sieci handlowe, oddziały międzynarodowych korporacji, placówki naukowe i szpitale. Rozbudowuje własną infrastrukturę światłowodową w Warszawie i Krakowie. W ramach projektu Internet XXL dostarcza też do domów telewizję w formacie HD.