Produkcja metali i wyrobów metalowych

  • Metalex

    Oferta marki obejmuje stosunkowo proste wyroby metalowe (m.in. ławki, siedzenia, altany). Są to jednak produkty designerskie, bowiem marka współpracuje ze studiami projektowymi, lub mające klasę premium. Polem dla rozwoju marki może stać się m.in. mała architektura miejska, w którą w najbliższych dekadach będą inwestować polskie miasta.

  • Vitroform

    Vitroform od 1997 roku zajmuje się dostarczaniem wyrobów i konstrukcji ze szkła , w szczególności tzw. szkła giętego. Obecnie, dzięki unowocześnieniu parku maszynowego oraz zdobytemu doświadczeniu, marka jest w stanie - jak zapowiada - "dostarczyć każdy rodzaj szkła" i dostarczyć je "do dowolnego miejsca na świecie".

  • Promerol

    Promerol działa od roku 1952, w latach 90. marka dostosowała się do warunków wolnego rynku. Wykonuje obiekty budowlane przy użyciu nowoczesnych technologii i materiałów. Dostarcza gotowe konstrukcje na plac budowy; prowadzi też inwestycje "pod klucz" jako generalny wykonawca. Realizacje marki obejmują m.in. hale produkcyjne, wieże kościelne, amfiteatry letnie.

  • Arvex

    Arvex oferuje rozwiązania z zakresu technik wierceń i mocowań dla budownictwa. Zamocowania produkowane przez firmę eksportowane są do krajów zachodniej i wschodniej Europy, gdzie zyskują przychylne oceny ekspertów.

  • Malbox

    Od początku działalności w 1992 roku marka związała się z przemysłem motoryzacyjnym, produkując pierwsze swoje części dla Fiata 126p. Z biegiem lat powiększała swój potencjał, kierując ofertę nie tylko dla branży motoryzacyjnej, lecz także ogrodniczej, rolniczej i AGD, w tym do światowych koncernów. Marka chce być ceniona przede wszystkim za dostosowanie się "do wymagań i oczekiwań klientów".

  • Drabest

    Marka od 1990 roku firmująca wyroby metalowe, w tym przede wszystkim certyfikowany i bezpieczny sprzęt do pracy na wysokości (m.in wysokiej jakości rusztowania i drabiny zarówno do prac budowlanych, jak i na rynek detaliczny). Marka chlubi się tym, iż jej wyroby są polecane i doceniane przez profesjonalistów za trwałość i odporność. Ma pewną rozpoznawalność regionalną i medialną (echo mediowe: 22%).

  • Ceramit

    Marka specjalizuje się w ceramice przemysłowej i ceramicznych częściach do maszyn, obiecując precyzję wykonania i dbałość o szczegóły. Marka zorientowana jest na wdrażanie "nowych pomysłów na wykorzystanie ceramiki". Dla specjalnych zamówień jest w stanie zaprojektować nowe materiały.

  • Kopalnia Surowców Skalnych Klęczany

    Marka o ponad stuletniej tradycji, oferująca surowce dla branży budowlanej (np. piaskowiec, tłuczeń). Jej odbiorcy to przede wszystkim poważne firmy budowlane i drogowe. Mimo to pozycja marki wśród mieszkańców Małopolski, mierzona indeksem Siły i Potencjału, jest umiarkowanie korzystna. Obszarem do poprawy jest PR i obecność w mediach.

  • Kryształ Jan Plata

    Od momentu założenia w 1984 roku marka Kryształ Jan Plata osiągnęła pozycję jednego z liderów małopolskiej branży szklarskiej. Potwierdza to stosunkowo dobry wskaźnik Siły i Potencjału Marki, jaki uzyskała w badaniach mieszkańców Małopolski. Oferta obejmuje wszelkie konstrukcje z wykorzystaniem szkła: od tzw. konstrukcji całoszklanych do detali. Marka inwestuje w rozwój nowoczesnej infrastruktury produkcyjnej.

  • Skalmar

    Skalmar to producent, sprzedawca i usługodawca systemów przeciwsłonecznych (od żaluzji po panele) oraz systemów zabezpieczających budynki. Marka za swoją misją uznała wprowadzanie na polski rynek europejskich nowości, które trafią do wymagających klientów. Jest silną marką, o relatywnie wysokim potencjale rozwojowym, cieszącą się zainteresowaniem mediów. Prowadzi politykę innowacji produktowych, dba o design swoich wyrobów.

  • Rbs Stal

    Marka powołana do życia w 2002 roku. Prowadzi kompleksową obsługę inwestycji budowlanych w zakresie zbrojeń budowlanych. Deklaruje „indywidualne podejście do każdego zlecenia” oraz posiadanie doświadczonej kadry.

  • Frezwid

    Marka z czołówki polskich producentów narzędzi do obróbki drewna, PVC oraz metali nieżelaznych. Od ponad 30 lat dostarcza narzędzia dla renomowanych firm z branży stolarki budowlanej, przemysłu drzewnego i meblarskiego. Obok produktów oferuje też profesjonalne doradztwo. Chlubi się nowoczesnym parkiem maszynowym oraz wykwalifikowaną kadrą techniczną.

  • Teko

    Teko to projektant i producent ekskluzywnego wyposażenia domowego dla domów i biur, w tym m.in. balustrad, podłóg, drzwi, zarówno w nowoczesnym, jak i tradycyjnym stylu. Produkuje z wyszukanych i unikalnych surowców: w ofercie m.in. wyroby z kopalnego dębu, zwanego polskim hebanem. Marka z pewnością będzie dyskontować trend do coraz staranniejszego designowania domów i miejsc pracy polskiej klasy średniej.

  • Komex

    Czołowa marka artykułów metalowych w Polsce południowej, istniejąca na rynku od 1990 roku. Swoją kompetencję dostrzega w dziedzinie metaloplastyki, starając się uzyskać pozycję dominującą na rynku stojaków ekspozycyjno-reklamowych. Marka pragnie przyciągnąć odbiorców m.in. obietnicą elastyczności i rozwiązań „szytych na miarę”.

  • Odlewnia Tarnów

    Historia marki datuje się od lat 50-tych i produkcji dla przemysłu zbrojeniowego. Zapewne właśnie tradycja zdecydowała o tym, że marka jest rozpoznawalna w Małopolsce i ma tzw. dobrą prasę (echo mediowe: 29%). Współczesność marki to produkcja odlewów żeliwnych na indywidualne zamówienia, m.in. z branży maszynowej, energetycznej i motoryzacyjnej.

  • Gór Stal

    Stosunkowo młoda marka w branży (od 2003 roku). Wyspecjalizowała się w materiałach do lekkiej zabudowy przemysłowej. Jest jednym z największych polskich producentów płyt warstwowych oraz paneli termoizolacyjnych termPIR. Linia do ich produkcji należy do najnowocześniejszych w Europie. Marka stale rozbudowuje swoją ofertę produktową i zasięg geograficzny.