Przemysł kreatywny i czas wolny

  • SLO Concept

    Slo Concept to zespół doświadczonych projektantów obiektów sportowych i rekreacyjnych działający na rynku od 2003 roku. W tym okresie firma opracowała ponad 800 koncepcji skateparków i wykonała ponad 400 projektów w Polsce i Europie. Projektanci marki to osoby blisko związane z branżą sportów ekstremalnych, dzięki czemu projektowane przez nich obiekty są funkcjonalne i dostosowane do aktualnych trendów oraz wychodzą naprzeciw oczekiwaniom wymagających odbiorców.

  • Wojewodzic

    Marka specjalizująca się w projektowaniu i produkcji ekskluzywnych torebek, teczek oraz galanterii skórzanej. Stara się odnawiać swój asortyment, wprowadza sezonowe kolekcje. Ma wyraźnie sprecyzowany profil działalności, grupę docelową oraz kanał dystrybucji (sprzedaż on-line). Rozwija także marketing (program lojalnościowy).

  • Bajo

    Marka pragnie być znana z umiejętnego łączenia innowacyjnych technologii i ręcznego wykonawstwa. Od 1993 roku produkuje dla dzieci designerskie zabawki z drewna i recyklingowanych materiałów, przy zachowaniu wszelkich standardów ekologicznych. Produkty Bajo są używane jako pomoce w placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych. Co roku przygotowywana jest nowa kolekcja.

  • MindLab

    Jedna z czołowych marek na polskim rynku szkoleniowym. MindLab w przemyślany sposób zarządza swoją marką. Obok marki parasolowej stworzył portfel 3 marek zależnych dla odrębnych grup docelowych i kategorii: MindLab Przemysł - szkolenia i badania motywacji objęły 13 000 pracowników firm produkcyjnych; oraz MindLab Games - gry i symulacje biznesowe

  • Gamedesire

    Marka chlubi się swoją pozycją jednego z czołowych europejskich deweloperów gier społecznościowych, który tworzy „gry cieszące się uznaniem na całym świecie” m.in. własna platforma do dystrybucji gier GameDesire.com oraz unikalne symulatory gry w bilard. Za swój cel stawia sobie także edukację innych deweloperów i dostarczanie im innowacyjnych narzędzi.

  • Visualsupport

    Visualsupport to jedna z czołowych marek w branży zajmującej się organizacją eventów, w tym przede wszystkim zaawansowaną obsługą multimedialną. Skupia profesjonalistów z rozmaitych branż, co pozwala jej oferować obsługę „od projektu do efektu”. Realizowała z powodzeniem tak prestiżowe zlecenia jak: Euro 2012, EXPO w Aichi, Prezydencja Polski w Radzie UE czy Forum Ekonomiczne w Krynicy Zdrój.

  • Hand Made

    Agencja reklamowa typu full service, która działa na rynku od 10 lat. Doświadczenie firmy to kilkaset zrealizowanych reklam i kampanii we wszystkich wiodących mediach - telewizja, internet, social media, eventy, druk. Ma renomę ogólnopolską, pracowała m.in. z markami z branży samochodowej, medycznej, spożywczej, finansowej. W portfolio Hand Made znajdują się także instytucje publiczne.

  • Opus B

    Agencja reklamowa, działająca w Polsce od ponad 20 lat i świadcząca usługi typu full service. Tworzy rozwiązania strategiczne i kreatywne dla marek komercyjnych ze wszystkich kategorii. Pracuje dla najbardziej znanych marek krajowych i międzynarodowych. Jest znana i ceniona na rynku ogólnopolskim; była nagradzana zarówno za skuteczność kampanii, jak i za kreatywność.

  • Eskadra

    Marka rodzimej agencji reklamowej, która powstała w latach 90. i z sukcesem konkurowała z międzynarodowymi graczami. Tworzy rozwiązania strategiczne i kreatywne dla marek komercyjnych; na rynku polskim była też pionierem marketingu terytorialnego. Wielokrotnie nagradzana, cieszy się renomą w środowisku marketingowym. W 2013 roku magazyn Media&Marketing Polska określił ją mianem najchętniej polecanej agencji niesieciowej w Polsce.

  • Bloober Team

    Bloober Team to niezależny producent gier komputerowych, m.in. dedykowanych dla słynnych konsol Sony: Playstation Vita i Playstation 4. Zyskały one zainteresowanie najbardziej wymagających graczy i zauważone przez ogólnopolskie media. Bloober Team pracuje obecnie nad zupełnie nowymi markami gier, które mają szanse podbić rynek międzynarodowy. Firma jest notowana na New Connect.

  • Marabut

    Marabut w branży sportowej obecny jest od roku 1989. Opiera się na 2 filarach: produkcji namiotów z coraz bardziej zaawansowanych technicznie materiałów oraz kompleksowym zabezpieczeniu stoków narciarskich. Marabut oferuje swoje usługi w Polsce i zagranicą. Marka ma stosunkowo wysoki indeks Siły i Potencjału w branży, w której bardzo niewiele marek przekraczało poziom średni, oraz życzliwy rozgłos w mediach (35%).

  • Vrizzmo

    Vrizzmo to zespół ludzi pełnych pasji, kreujących nowatorskie rozwiązania i wprowadzających je w życie. Marka jest pierwszym w Polsce producentem gogli do mobilnego VR (wirtualnej rzeczywistości) i jednym z pierwszych na świecie. Początki działalności sięgają 2013 roku. Od tego czasu Vrizzmo stale rozwija swoje produkty, zaskakując użytkowników niestandardowymi możliwościami.

  • Warsztaty Robotów

    Warsztaty Robotów to projekt stworzony przez młodych inżynierów, którzy pragną zaszczepić w dzieciach zamiłowanie do nowych technologii. Marka w unikalny sposób łączy w sobie kompetencje w zakresie programowania, nauki logicznego myślenia oraz kształtowania kreatywności – a zatem kompetencji bardzo pożądanych w społeczeństwie opartym na wiedzy. Jednocześnie marka dostarcza atrakcyjną obietnicę: uzupełnienie dla edukacji szkolnej.

  • Euro-Trade

    Podstawowa kompetencja marki obejmuje produkcję i sprzedaż artykułów biurowych i szkolnych. Euro-Trade zatrudnia prawie 200 pracowników. Atutem firmy jest rozbudowana sieć dystrybucji: 2 oddziały hurtowni w Krakowie i Rzeszowie o łącznej powierzchni 6 tys. m2 oraz własne Centrum Dystrybucyjne. Współpracuje z nim ponad 1 000 dostawców z Polski oraz zagranicy.

  • Symposium Cracoviense

    Działa na rynku turystyki profesjonalnej od 1998 roku. Jest organizatorem konferencji, wydarzeń i spotkań na polu biznesu, nauki, kultury i sportu (nawet do 2000 uczestników). Operuje na terenie woj. małopolskiego i w całej Polsce. Marka chce być znana z rzetelności i wiarygodności, w myśl maksymy „Expertis credite (Zaufaj doświadczonym)”, i łączyć profesjonalizm ze staropolską gościnnością.

  • Jordan Group

    Marka założona w 1987 roku. Potrafiła się odnaleźć w gospodarce rynkowej, sprawnie wykorzystując koniunkturę turystyczną. Obecnie jest jedną z największych i najbardziej znanych marek turystycznych w Małopolsce. Zakres działalności obejmuje m.in. usługi hotelowe i gastronomiczne, turystykę przyjazdową i wyjazdową, organizację konferencji i eventów.