Żadna firma nie jest w stanie wejść skutecznie na rynki zagraniczne i konkurować na nich, jeżeli nie posiada dobrze opracowanej i zaplanowanej Strategii Marki pomimo, że posiada Strategię lub plan wejścia na rynki zagraniczne a swojej ofercie kapitalne, unikatowe i innowacyjne produkty lub usługi.

Świat poszedł do przodu, nastąpiła wielka globalizacja rynku produktów i usług oraz konsumentów. Nie ma już wyścigu produktowego, to było 100 lat temu. Trwa wyścig komunikacyjny i informacyjny.

Zadajmy pytania.

Dlaczego firmy wchodzą na rynki zagraniczne?

Ponieważ: Mają świadomość globalnej mobilności konsumentów. Wierzą w zwiększony zagraniczny wzrost i możliwości zysku.

Co sprzyja ekspansji poza rynki lokalne?

Kosmopolityzacja kultury. Postęp technologiczny. Współpraca międzynarodowa.

Zalety ekspansji na rynki zagraniczne.

Korzyści skali produkcji i dystrybucji, Niższe koszty marketingowe, siła i zakres, spójność wizerunku marki, zdolność i szybkość wykorzystania dobrych pomysłów.

Stworzyć Strategię Marki

Każda firma, która posiada opracowaną Strategię lub plan wejścia na rynki zagraniczne, powinna mieć dobrze opracowaną Strategię Marki i konsekwentnie latami ją realizować oraz budować.

Zadaj sobie pytanie? Czym jest dla Ciebie MARKA twojej firmy?

Czym jest OBIETNICA twojej firmy/Marki dla konsumenta? Jakie korzyści daje twoja Firma/Marka?

Czy twoja Firma/Marka - to może niezawodność, bezpieczeństwo? Czy może jeszcze co innego?

Dlaczego chcesz, aby twoja firma stała się Marką?


Tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiecie się podczas bezpłatnych 2-dniowych warsztatów.


Przynieś ze sobą swoją Strategię lub plan wejścia na rynki zagraniczne a nasi eksperci: Pan Łukasz Skotnicki i Pani Justyna Zajączkowska doradzą, co można jeszcze zrobić, jakie procesy wprowadzić aby Twoje plany wejścia na rynki zagraniczne były skuteczniejsze i przyniosły efekt w skali.


Rekrutację prowadzi: Małopolski Związek Pracodawców Lewiatan

Kontakt:
Pani Teodozja Piotrowicz-Rurarz – specjalista ds. warsztatów
tel. +48 666 343 089
e-mail: t.rurarz@pracodawcy.org.pl